Foglalási szabályzat

Tisztelt Ügyfelünk!

1. Feltüntetett árak, szolgáltatások, foglaló
Foglalásai során a rendszerünk foglalót kér öntől.
A foglaló összegét online fizetéssel tudja kiegyenlíteni melyre 24 óra áll rendelkezésre, amihez az információt az időpontot visszaigazoló e-mailben találja. A fizetés határidejének közeledtével e-mail emlékeztetőt küldünk, mely ismét tartalmazza a fizetés megkönnyítésére létrehozott egyedi linket a bankkártyás fizetéshez.
A foglaló összege természetesen fizetéskor levonásra kerül a szolgáltatás végső árából.

Foglalása csak abban az esetben érvényes amennyiben a foglaló fizetése megtörtént és ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon).

Tájékoztatjuk, hogy a foglalással egyidőben megfizetett összeg csupán a választott szolgáltatás 50%-a, amely foglaló*-ként funkcionál. A foglalóra a polgári törvénykönyv foglalóra vonatkozó rendelkezései az irányadóak. A foglaló megfizetésével tudomásul veszi, hogy amennyiben a foglalástól eláll, vagy a lefoglalt időpontban nem jelenik meg, akkor a teljesítés meghiúsulásáért ön tartozik felelősséggel, így a foglaló összege nem jár vissza önnek. A foglaló összege a várható teljes összeg 50%-a.
Mind az időpontra, mind a szolgáltatásra és a foglalóra vonatkozóan, a foglalást követően küldött visszaigazoló email tartalma a kizárólagos irányadó – kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze.

Foglalásával kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja a szolgáltatás árát és a foglaló mértékét.
Tájékoztatjuk, hogy az árak tájékoztató jellegűek.
Előre nem látott okból emelkedhet a végösszeg (pl. a helyszínen derül ki, hogy pedikűr mellé géllakkozást is kér).

2. Fizetési lehetőség a helyszínen
A fennmaradó összeget szalonunkban kizárólag készpénzben lehetséges rendezni.

3. Időpontok lemondása, késés:
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tud megjelenni a szalonban, kérjük időben jelezze felénk!
Az időpont módosítása 1 alkalommal díjmentesen lehetséges a lefoglalt időpont előtt legkésőbb 48 órával.
A lefoglalt időpontot más személy részére kizárólag indokolt esetben, a velünk történt egyeztetést követően van lehetőség "átadni"!
Késést max 10 percet tudunk tolerálni, utána új időpont foglalása szükséges.
Amennyiben önhibáján kívül nem tud megjelenni a lefoglalt időpontban (pl. betegség esetén), akkor annak érdekében, hogy a foglaló ne vesszen el, az önhiba okát igazolni szükséges.
Rendszerünk rögzíti az utolsó pillanatban lemondott és elfelejtett időpontokat, így, ha ez kétszer megesik, onnantól kezdve a szolgáltatás teljes díját előre kérjük.

Foglalásával tudomásul veszi, hogy a lefoglalt időpontra pontosan szükséges érkezni, kísérő nélkül (utóbbi alól kivételt képez, a kiskorú vendég illetve segítségre szoruló, mozgásában korlátozott vendég)!

4. Adatkezelés, GDPR
Az első alkalom egy konzultációval kezdődik, ahol feltérképezzük a problémákat, fájdalmakat, illetve az ezekhez vezető okokat, hogy mindenki a számára, állapotának megfelelő kezelést kapja.
Rögzítjük kezelőlapon a személyes adatokat, betegségeket, befolyásoló tényezőket, valamint kitöltésre kerül a hozzájáruló nyilatkozat személyes adat megismeréséhez és kezeléséhez (GDPR).

Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!

Kiskorú gyermeket kérünk ne hozzon magával kísérőnek!

Megértését köszönjük! A fenti intézkedéseket vendégeink érdekében vezetjük be, szolgáltatásaink rugalmasabb igénybevétele érdekében.